Кошик
0
Оформлення замовлення
Шановні покупці, ми з вдячністю приймаємо Ваші побажання і зауваження щодо якості продукції та обслуговування в мережі супермаркетів «Класс».
Мобільний додаток
Правила програми лояльності DAILY CARD

Будь ласка, ознайомтеся з офіційними Правилами учасника програми DAILY CARD. Висловлюючи свою згоду з даними правилами, ви підтверджуєте ваше ознайомлення з ними та зобов'язуєтесь їх виконувати.

Заповнюючи та підписуючи анкету, ви підтверджуєте свою однозначну згоду з Правилами учасника програми лояльності та зобов'язуєтесь їх виконувати.

Чинні Правила учасника програми лояльності (далі Правила) визначають умови участі в програмі лояльності DAILY CARD (ПЛ) на території України. Заповнюючи та підписуючи анкету для участі в програмі лояльності, Учасник підтверджує повну згоду та прийняття умов цих Правил, зобов'язуючись їх виконувати.

ТОВ «ТК «МЕГА-ТРЕЙД» (надалі — Оператор) розуміє важливість виконання Правил програми лояльності DAILY CARD, тому знайомить її Учасників з даними Правилами.

У цих Правилах використовуються такі терміни:

Програма лояльності (програма лояльності DAILY CARD, надалі — ПЛ) — постійна акція, яка проводиться Оператором в рамках встановлених Правил.

Програмна політика — всі пункти, прописані в даному документі, є умовами акції (програми).

Покупець — фізична особа, яка виявила бажання стати Учасником ПЛ відповідно до Правил ПЛ, але ще не підтвердила цей намір виконанням усіх вимог щодо вступу в ПЛ, викладених в цих Правилах ПЛ.

Учасник програми (Учасник) — фізична особа, яка підтвердила свій намір брати участь в ПЛ, виконавши вимоги щодо вступу в ПЛ, викладені в цих Правилах ПЛ.

Оператор — ТОВ «ТК «МЕГА-ТРЕЙД» — юридична особа, яка є організатором ПЛ і володіє винятковими правами оголошення, проведення, зміни та припинення ПЛ і його уповноважені представники.

Welcome pack — реєстраційний пакет, який видається Учаснику за 0,10 грн (десять копійок) при здійсненні ним покупки в мережі супермаркетів «КЛАСС» товарів на суму більше ніж 200 грн (двохсот гривень), або його покупки за 10,00 грн (десять гривень). Реєстраційний пакет містить карту, брелоки, друковану анкету, інформаційну листівку з коротким описом Правил ПЛ.

Карта — пластикова інформаційно-облікова картка, що надається Учаснику ПЛ Оператором відповідно до Правил ПЛ.

Брелоки — пластикова зменшена копія карти, яка надається Учаснику ПЛ разом з картою, але не дозволяє здійснювати списання коштів з грошового рахунку.

Акція ПЛ — акція, згідно з якою відбувається нарахування бонусів на віртуальний рахунок Учасника.

Сайт ПЛ — інтернет-сайт, що знаходиться за адресою www.klassmarket.ua, за допомогою якого здійснюється інформаційна підтримка Учасника в рамках ПЛ.

Особистий кабінет — персональний розділ сайту, який містить дані для авторизації Учасника (номер картки та пароль), необхідні для ідентифікації Учасника при використанні їм сайту та отриманні привілеїв в рамках ПЛ, а також його персональні дані та іншу персоналізовану інформацію.

Персональні дані — інформація про Учасника, надана ним Оператору при заповненні анкети (або будь-яким іншим шляхом), яка дозволяє ідентифікувати цього Учасника в рамках ПЛ.

Бонус — умовна одиниця, що зараховується на бонусний віртуальний рахунок Учасника ПЛ і списується з бонусного рахунку Учасника відповідно до визначених умовами накопичення в момент зменшення заборгованості фізичної особи перед Оператором. Бонуси не мають готівкового (грошового) виразу і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті. Бонуси не є електронними грошима і не виконують функцію електронних грошових коштів або будь-якого іншого виду грошових коштів. Бонуси не є товаром і не продаються за оплату Учасниками ПЛ, тому нарахування бонусів на віртуальний рахунок Учасника не може бути передумовою їх покупки Учасником ПЛ.

Бонусний віртуальний рахунок — сукупність облікових та інформаційних даних про Учасника, наданих йому Оператором, кількість нарахованих і списаних бонусів в поточному балансі бонусів. Бонусний віртуальний рахунок відкривається на ім'я Учасника відповідно до цих Правил ПЛ.

Грошовий рахунок — віртуальний  рахунок, який надається в управління Оператором Учаснику ПЛ для здійснення грошових операцій, пов'язаних з покупками в мережі супермаркетів «КЛАСС». Грошовий віртуальний рахунок ведеться в гривнях. Грошові кошти, розміщені на цьому віртуальному рахунку, є передоплатою Учасника програми лояльності за покупку товарів Оператора.

Анкета — друкована реєстраційна форма, яка видається Учаснику для заповнення в місці проведення програми «КЛАСС». Заповнення всіх полів анкети є заявою особи, яка підтверджує намір стати Учасником ПЛ, погоджується з усіма Правилами ПЛ і дає дозвіл на зберігання, обробку і використання Оператором персональних даних (як персональних, так і загальнодоступних), які знаходяться в анкеті. Повний текст Правил ПЛ розміщується в загальнодоступному місці в місцях проведення і на сайті програми.

Контакт-центр — телефонний центр обслуговування Учасників. Номер телефону контакт-центру: 0 800 310 000 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними). Час роботи з 09:00 до 21:00 щодня.


1. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ

1.1. Учасником ПЛ може стати будь-яка фізична особа, яка досягла 18-річного віку і проживає на території України.

1.2. Для того, щоб стати Учасником ПЛ, покупцю необхідно в магазинах Оператора зробити покупку на суму не менше 200 грн (двохсот гривень) за винятком вартості карти, після цього отримати у представника Оператора «Welcome pack» за 0,10 грн (десять копійок), або купити його за 10,00 грн (десять гривень), в будь-якому чеку. Кожен Учасник програми повинен ознайомитися з цими Правилами ПЛ і виконувати викладені в них вимоги.

1.3. Для того, щоб карта мала повний функціонал — нарахування та списання бонусів і грошових коштів необхідно провести активацію карти. Активацією є прив'язка обов'язкових даних анкети до карти Учасника. Анкету Учасник зобов'язаний заповнити зручним для нього способом: друкований варіант анкети з «Welcome pack», електронний варіант анкети на сайті, в мобільному додатку, у чат-боті в месенджерах Telegram  та Viber або за телефоном гарячої лінії 0 800 310 000 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними). У разі заповнення друкованої анкети, Учасник зобов'язаний розбірливо заповнити всі поля анкети, поставити свій підпис у спеціальній графі анкети та передати її представнику Оператора — адміністратору супермаркету, або залишити в спеціальному ящику для анкет в будь-якому з магазинів Оператора. На інформаційній листівці «Welcome pack» нанесено пін-код з чотирьох цифр, він служить ідентифікатором прив'язки до облікового запису Учасника при реєстрації через особистий кабінет.

1.4. У «Welcome pack» знаходиться друковане повідомлення Учасника ПЛ «КЛАСС» про збір та обробку його персональних даних, а також інші відомості, про які слід інформувати суб'єкта персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» №2297-VI від 01.06.2012 р. Учасник зобов'язаний ознайомитися з текстом даного повідомлення.

1.5. У разі заповнення електронної анкети на сайті, в мобільному додатку або у чат-боті в месенджерах Telegram та Viber Учасник зобов'язаний ознайомитися з текстом електронного повідомлення ПЛ, яке з'являється на початку процесу реєстрації. Учасник повинен зазначити, що він погоджується з даними Правилами. Для цього необхідно проставити позначки в необхідних полях.

1.6. Проставленням спеціальної відмітки в електронній анкеті на сайті, в мобільному додатку, в чат-боті у месенджерах Telegram та Viber, надсиланням реєстраційного SMS-повідомлення на короткий номер 636 або реєстрацією через гарячу лінію, після заповнення і надсилання даних, Учасник підтверджує свою згоду з Правилами програми лояльності та надає свою добровільну згоду на обробку його персональних даних, а також підтверджує, що він ознайомлений з правилами, повідомленням і положенням про збір, зберігання та обробку персональних даних. Підписанням друкованої анкети, після заповнення даних в ній, Учасник також підтверджує свою згоду з Правилами учасника ПЛ і дає добровільну згоду на обробку його персональних даних, а також підтверджує, що він ознайомлений з повідомленням.

1.7. Якщо покупцем не заповнені всі поля в анкеті та / або відсутній його підпис в анкеті, то анкета вважається недійсною та участь в ПЛ для даного покупця не настає. У разі виявлення подібного роду анкет Оператор має право зв'язатися з таким покупцем і повідомити його про необхідність повторно правильно заповнити анкету. У цьому випадку участь в ПЛ для даного покупця настає після отримання Оператором коректно заповненою і підписаною ним анкети.

1.8. Якщо покупець, який виявив бажання стати Учасником ПЛ, відмовляється від заповнення анкети, його участь в ПЛ не настає. Карта, яка не пройшла активацію доступна тільки до нарахування бонусів, але не для списання. Щоб використовувати повний функціонал карти, Учаснику необхідно її зареєструвати, заповнивши всі обов'язкові поля при реєстрації.

1.9. Кожен покупець має право зареєструвати на своє ім'я тільки одну карту. У разі реєстрації покупцем декількох карт, дійсною вважається та карта, яка була оформлена першою, а інші карти визнаються недійсними. Бонуси, накопичені на бонусному віртуальному рахунку з використанням недійсних карт, анулюються.

1.10. Карта є персональним засобом ідентифікації покупця. Передача карти сторонній особі — це відповідальність Учасника. При передачі карти в користування іншим особам, Оператор не несе відповідальності за завдану клієнтові шкоду. При активації карти Учасник висловлює свою однозначну згоду з Правилами ПЛ і участю в ній.

1.11. У разі наявності в одного Клієнта декількох основних карт з різними номерами ці картки не об'єднуються. Компанія не витрачає ресурси на виявлення дубльованих віртуальних рахунків і карт. При вступі в ПЛ Клієнт підтверджує згоду з Правилами ПЛ. Після закінчення зазначеного в Правилах часу неактивний рахунок Клієнта блокується і бонуси згорають.


2. ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ГРОШОВОГО РАХУНКУ

2.1. Учасник ПЛ може поповнити свій грошовий віртуальний рахунок шляхом внесення авансового платежу. Всі операції з грошовим віртуальним рахунком в магазинах Оператора проводяться відповідно до законодавства України.

2.2. Поповнити віртуальний рахунок Учасник може, внісши гроші на касі в магазинах Оператора і партнерів торгової групи КЛАСС.

2.3. Здача на карту — це зарахування на віртуальний грошовий рахунок Учасника ПЛ здачі після оплати чека.

2.4. Віртуальний грошовий рахунок ведеться в гривнях. Грошові кошти, розміщені на цьому віртуальному рахунку, є передоплатою Учасника ПЛ за придбання товарів в магазинах Оператора.

2.5. Власники різних грошових віртуальних рахунків можуть об'єднати свої рахунки в один. В цьому випадку об'єднаного віртуального рахунку залишається один керівник віртуальним рахунком — власник основної картки.

2.6. Гроші з віртуального грошового рахунку не повертаються готівковим еквівалентом після блокування карти, а тільки списанням в магазинах Оператора і партнерів торгової групи КЛАСС, як оплата товарів.

2.7. Гроші стають доступними для оплат на наступний день після поповнення балансу картки через каси супермаркетів.


3. ОБ'ЄДНАННЯ КАРТ

3.1. Учасник має право об'єднати свій бонусний і грошовий віртуальний рахунок з бонусним і грошовим рахунками інших карт, які також є Учасниками ПЛ. Для створення єдиного віртуального рахунку відповідну письмову заяву від ініціатора створення спільного віртуального рахунку необхідно передати представнику Оператора (адміністратору супермаркету). Також віртуальні рахунки можна об'єднати через особистий кабінет на сайті, через мобільний додаток або в  чат-боті мережі супермаркетів «КЛАСС» у месенджерах Telegram і Viber. Учасники зобов'язані підтвердити об'єднання рахунків представнику Оператора і встановити права на здійснення операцій для кожної карти за допомогою SMS-повідомлення, надісланих від представників Оператора.

3.2. Учасник має право переглянути баланс по кожній карті сімейного віртуального рахунку в особистому кабінеті та мобільному додатку КЛАСС - маркет.

3.3. Приєднаний Користувач може класти гроші на рахунок, підтверджувати перерахування на віртуальний рахунок здачі чека, розплачуватися за покупки шляхом списання бонусів або грошей з грошового віртуального рахунку.

3.4. Учасник має право розірвати спільний віртуальний рахунок аналогічно сценарію його об'єднання — через письмову заяву від одного з Учасників, яку необхідно передати представнику Оператора (адміністратора супермаркету). Під час виключення картки з об'єднаного віртуального рахунку їх бонусний грошовий віртуальний рахунок перестає бути спільним, баланс рахунків карти залишається рівним станом на момент виходу зі спільного віртуального рахунку.


4. ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ ПРОГРАМИ

4.1. На сайті ПЛ Оператор розміщує найповнішу інформацію про ПЛ з урахуванням останніх оновлень, змін і доповнень, особистий кабінет Учасника. Зазначена інформація може надаватися Оператором Учаснику також й іншим засобами зв'язку.

4.2. Кожен Учасник ПЛ разом з анкетою та картою отримує пін-код, що складається з чотирьох цифр, який є ідентифікатором прив'язки карти до облікового запису Учасника. Логіном Учасника є номер його мобільного телефону.

4.3. Особистий кабінет дозволяє Учаснику дізнаватися інформацію про стан бонусного і грошового віртуального рахунку, переглядати свої персональні дані, змінювати пароль доступу в особистий кабінет, а також отримувати від Оператора повідомлення про ПЛ.

4.4. Доступ в особистий кабінет з'являється в Учасника з моменту внесення його персональних даних в систему або після самостійної реєстрації в мобільному додатку або особистому кабінеті.

4.5. У разі втрати пароля від особистого кабінету, Учасник має право отримати новий пароль через сайт (якщо у нього вже є доступ в особистий кабінет) або звернувшись в контакт-центр ПЛ (якщо в Учасника ще немає доступу до особистого кабінету).


5. ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ТА ЧАТ-БОТУ

5.1. Учасник може завантажити безкоштовний додаток «КЛАСС - маркет» з Google Play або App Store на мобільний телефон або безкоштовно користуватися чат-ботом мережі супермаркетів «КЛАСС» у месенджерах Telegram і Viber.

5.2. Мобільний додаток «КЛАСС - маркет» дозволяє Учаснику зареєструвати картку, бачити онлайн баланс рахунків, прикріплювати додаткову карту, визначати місце розташування і найближчий магазин «КЛАСС», створювати список покупок і переглядати каталог товарів супермаркету, дивитися історію своїх покупок, обмінювати бонуси на подарунки та користуватися рецептами, залишати відгуки, а також отримувати від Оператора повідомлення про ПЛ.

5.3. Чат-бот мережі супермаркетів «КЛАСС» у месенджерах Telegram і Viber дозволяє Учаснику зареєструвати картку, бачити онлайн баланс рахунків, прикріплювати додаткову карту, залишати відгуки, а також отримувати від Оператора повідомлення про ПЛ.

5.4. Доступ в особистий кабінет мобільного додатка з'являється в Учасника з моменту внесення його персональних даних в систему. Реєстрація може здійснюватись:

– через мобільний додаток;

– через чат-бот в месенджері Telegram або Viber;

– через особистий кабінет на сайті Оператора ПЛ;

– після внесення Оператора контактних даних з друкованої анкети в систему;

– за телефоном гарячої лінії 0 800 310 000 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними).


6. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

6.1. Метою збору і обробки персональних даних Учасника є забезпечення реалізації цивільно-правових правовідносин між Учасником і ТОВ «ТК «МЕГА-ТРЕЙД». Персональні дані Учасників обробляються відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297 (Закон №2297).

6.2. Надаючи Оператору анкету, яка містить персональні дані або надаючи ці дані будь-яким іншим способом, і / або здійснюючи будь-які дії в рамках ПЛ, Учасник висловлює свою однозначну згоду з Правилами ПЛ і участю в ній.

6.3. Учасник також дає згоду на використання його персональних даних для отримання рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про спеціальні акції, розіграші, іншої інформації про діяльність Оператора. Для цілей, передбачених цим пунктом, Оператор має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Учасника, а також надсилати SMS-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті телефонний номер.

6.4. Змінити персональні дані (номер телефону та ін.) Учасник може шляхом направлення Оператору письмової заяви. Заяву необхідно передати представнику Оператора на касі. Після отримання Оператором заяви від Учасника співробітник контакт-центру зобов'язаний зв'язатися з ним для підтвердження зміни персональних даних. Також Учасник може змінити персональні дані (номер телефону та ін.) через мобільний додаток і особистий кабінет на сайті в розділі «редагування профілю».

6.5. Учасник визнає, що в разі недбалого ставлення Учасника до безпеки та захисту його персональних даних та даних для авторизації в особистому кабінеті треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до особистого кабінету, в тому числі персональних та інших даних Учасника. Оператор не несе відповідальності за збитки, завдані таким доступом.

6.6. Оператор не несе відповідальності за шкоду або збитки, завдані Учаснику або третім особам в результаті помилкового розуміння або нерозуміння умов даних Правил, інструкцій або вказівок про порядок використання сайту, щодо розміщення даних та інших технічних питань.

6.7. Учасник несе відповідальність за достовірність наданих в анкеті персональних даних, а також за внесення в них змін, викладених в заяві про внесення змін до персональних даних, у разі її подання Учасником.

6.8. Після припинення даної програми або після припинення участі в ній будь-кого з Учасників ПЛ ТОВ «ТК «МЕГА-ТРЕЙД» продовжує обробку їх персональних даних з метою виконання норм цивільного, господарського, податкового та іншого чинного законодавства України. Таким чином, правовідносини між Оператором та Учасниками ПЛ в частині обробки персональних даних та виконання норм вищезазначеного законодавства тривають до знищення в установленому порядку таких персональних даних власником бази персональних даних «Учасники програми лояльності «КЛАСС» ТОВ «ТК «МЕГА-ТРЕЙД».

6.9. Підписуючи анкету, Покупець укладає договір з Компанією про вступ до ПЛ. Касир або працівник, відповідальний за прийом анкет, не перевіряє дані клієнта і вся відповідальність, про інформацію про клієнта, лежить на самому клієнті.


7. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ

7.1. Бонуси нараховуються на бонусний віртуальний рахунок Учасника пропорційно вартості покупок, здійснених Учасником в магазинах Оператора з розрахунку 1 (один) бонус = 0,01 грн (одна копійка) за кожну витрачену гривню.

7.2. За наявності не менше 10 грн (десять гривень) на грошовому рахунку Учаснику ПЛ додатково нараховується +1 (один) бонус на кожну витрачену гривню в чеку, при розрахунках з грошового рахунку.

7.3. Учасник отримує +1 (один) бонус за кожну витрачену гривню в чеку протягом наступного місяця за умови, якщо за поточний місяць сума покупок досягла 5000 грн (п'ять тисяч гривень).

7.4 Учасник отримує +2  (два) бонуса за кожну витрачену гривню в чеку за 5 днів до дня народження та 5 днів після нього, але не більше чим на 15 чеків.

7.5. Бонуси нараховуються за покупку будь-яких товарів, що є в асортименті в магазинах Оператора, за винятком тютюнової продукції та подарункових карт.

7.6. Для нарахування бонусів Учасник повинен повідомити представника Оператора на касі при здійсненні покупки про те, що дана покупка є угодою в рамках ПЛ, шляхом пред'явлення своєї карти на касовому терміналі. В іншому випадку Оператор не несе відповідальності за межі не нарахування бонусів.

7.7. Для накопичення більшої кількості бонусів Учасник може брати участь в загальних спеціальних акціях ПЛ. Умови поточних спеціальних акцій і розміри винагород (бонусів) публікуються на сайті ПЛ або повідомляються іншим доступним для Учасників способом за вибором Оператора.

7.8. У разі якщо бонуси з яких-небудь причин не будуть зараховані на бонусний віртуальний рахунок Учасника протягом 3 (трьох) календарних днів, Учасник має право звернутися до представника Оператора в місці проведення програми «КЛАСС», обов'язково пред'явивши при цьому копію касового чека, бонуси по якому не були зараховані. Звернення може бути розглянуто, і бонуси можуть бути нараховані на бонусний віртуальний рахунок тільки при пред'явленні касового чека або його копії.

7.9. Бонуси і права, надані Учаснику, не можуть бути продані, передані, відступлені іншій особі або використані, крім як відповідно до цих Правил ПЛ. Карта є персональною і є власністю Оператора.


8. ПОРЯДОК НАКОПИЧЕННЯ ТА СПИСАННЯ БОНУСІВ

8.1. Учасник має право накопичувати бонуси на бонусному рахунку протягом всього періоду дії програми і відповідно до Правил ПЛ.

8.2. Право на отримання знижки настає тільки після занесення персональних даних Учасника в систему. За замовчуванням карти активні для нарахування.

8.3. Бонуси за вчинені Учасником покупки в магазинах Оператора зараховуються на бонусний віртуальний рахунок Учасника в момент здійснення покупки за умови наявності зв'язку з системою. У разі відсутності зв'язку в момент покупки, бонуси будуть зараховані в момент відновлення зв'язку з системою.

8.4. Учасник має право скористатися правом на знижку у вигляді зменшення вартості товарів за накопичення бонусів на наступний день після зарахування бонусів на бонусний рахунок.

8.5. Для отримання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичення бонусів Учасник повинен повідомити про це представника Оператора на касі і пред'явити картку. У момент отримання даного виду знижки з бонусного рахунку списується кількість бонусів пропорційна розміру знижки з розрахунку 1 (один) бонус = 0,01 грн (одна копійка).

8.6. Знижка у вигляді зменшення вартості товару не може зменшити вартість товару нижче рівня 0,10 грн (десяти копійок).

8.7. При відсутності зв'язку з системою в момент здійснення покупки представник Оператора має право відмовити Учаснику в отриманні знижки. Операція стане можлива відразу після відновлення зв'язку з системою.

8.8. Учасник має право самостійно обрати знижку за накопичення бонусів.

8.9. Учасник має право списати бонуси на будь-який товар, наявний в місцях проведення Оператора, за винятком подарункових карт, алкогольної та тютюнової продукції.

8.10. Накопичені бонуси можуть бути використані (списані) тільки у випадках і в порядку, передбаченому цими Правилами, і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.


9. КОРЕКТУВАННЯ ЗАПИСІВ ПРО КІЛЬКІСТЬ БОНУСІВ НА РАХУНКУ

9.1. При виникненні питань щодо неправильного нарахування або списання бонусів з карти Учасника, необхідна обов'язкова наявність чека, в якому була здійснена транзакція. При відсутності чека, претензії не приймаються.

9.2. При поверненні Учасником товару, обраного в якості знижки за накопичення бонусів, списані при цьому бонуси, повертаються Оператором на бонусний віртуальний рахунок Учасника. При поверненні Учасником товару, який частково оплачений готівкою, а частково віртуальним рахунок надання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичення бонусів, частина суми покупки повертається Учаснику готівкою, а решта у вигляді бонусів повертається на бонусний рахунок. Якщо за покупку Учасник розраховувався з грошового рахунку, то такі кошти повертаються готівкою. Згодом, Учасник за бажанням може внести ці кошти на грошовий баланс, через касу.

9.3. Період активності бонусів на бонусному рахунку — 1 (один) рік з моменту їх нарахування. Період активності спеціальних бонусів 3 (три) роки з моменту їх нарахування на бонусному рахунку.  Невикористані бонуси протягом даного періоду анулюються і відновленню не підлягають.

9.4. Інформацію про стан бонусного віртуального рахунку можна перевірити в особистому кабінеті Учасника, в мобільному додатку «КЛАСС - маркет», зателефонувавши за номером контакт-центру, а також на товарному чеку при здійсненні покупок в магазинах Оператора ПЛ.

9.5. Крім списання бонусів при наданні знижки, Оператор також списує з бонусного віртуального рахунку Учасника бонуси в разі:

– нарахування бонусів у результаті помилки, пов'язаної з транзакцією, яка була скасована або сума по якій була повернута;

– відмови Учасника від участі в ПЛ згідно п. 10.5 цих Правил;

– припинення ПЛ згідно п. 11.1 цих Правил.


10. СЕРВІС «ЗБІЛЬШИТИ БОНУС»

10.1 Учасник може увімкнути опцію «Збільшити бонус» у меню особистого кабінету на комп'ютері або в мобільному додатку.

10.2 Щоб активувати сервіс Учасник вибирає 15 будь-яких товарів — крім тютюнових та алкогольних виробів і товарів фіксованої ціни — на які нараховуватимуться підвищені бонуси. Обраний товар повинен бути в наявності в обраному супермаркеті.

10.3 Покупець може вибрати товари зі свого списку «Збільшити бонус».

10.4 Міняти свої товари у сервісі «Збільшити бонус» покупець може кожні 14 днів. Якщо список товарів не змінюється, то він автоматично не продовжується на наступний період.

10.5 Опція «Збільшити бонус» не продовжується автоматично на ті товари, які не були куплені протягом місяця. Покупцеві приходить push-повідомлення про необхідність вибрати нові товари, або продовжити дію акційної пропозиції «Збільшити бонус».


11. ВІДНОВЛЕННЯ ЗАГУБЛЕНОЇ АБО ПОШКОДЖЕНОЇ КАРТИ

11.1. У разі втрати / пошкодження Учасник повинен негайно повідомити про це Оператора, зателефонувавши в контакт-центр. Після визначення Учасника, Оператор негайно повинен заблокувати карту.

11.2. Всі операції з заблокованої картки стають недоступними. Розблокування картки не проводиться.

11.3. Оператор зобов'язаний зафіксувати в системі факт блокування карти та описати Учаснику перелік подальших дій для отримання нової картки в будь-якому зручному для Учасника місці проведення ПЛ.

11.4. Перелік дій для заміни картки при втраті / пошкодженні:

– заблокувати картку, зателефонувавши на гарячу лінію за номером 0 800 310 000 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними);

– купити новий пакет карт на загальних умовах вступу в ПЛ (здійснення покупки на суму від 200 грн (двісті гривень) за 0,10 грн (десять копійок), виключаючи вартість самої картки, або придбати карту за 10 грн (десять гривень) у будь-якому чеку;

– по телефону контакт-центру разом з Оператором провести заміну старої карти на нову. Після проведення операції, всі бонуси, віртуальні кошти зі старої карти будуть перенесені на нову.

11.5. Учасник має право припинити свою участь в ПЛ у будь-який час, написавши письмову заяву в місці проведення ПЛ і передавши її адміністратору магазину. У цьому випадку участь в ПЛ припиняється, бонусний віртуальний рахунок і карта блокуються, а бонуси анулюються.

11.6. Карта Учасника може бути заблокована через причину, що пов'язана з автоматичною системою блокуванням внаслідок шахрайських дій з боку Учасник. Розблокувати картку необхідно звернувшись на гарячу лінію за номером 0 800 310 000 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними).


12. ПЕРЕХІД З ДИСКОНТНОЇ СИСТЕМИ НА БОНУСНУ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ

12.1 Клієнти, які є Учасниками чинної дисконтної системи автоматично переходять на нову програму лояльності без заміни пластикової карти. Щоб користуватися сервісами особистого кабінету і мобільного додатку покупець повинен додати свою існуючу карту дисконтної системи (КЛАСС преміум і КЛАСС VIP) в нову ПЛ і актуалізувати контактні дані:

– через мобільний додаток;

– через чат-бот в месенджері Telegram або Viber;

– через особистий кабінет на сайті Оператора ПЛ;

– після внесення Оператора контактних даних з друкованої анкети в систему;

– за телефоном гарячої лінії 0 800 310 000 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними).

При переході в нову ПЛ баланс карти дисконтної системи зберігається для списання за аналогічним сценарієм карти дисконтної системи «VIP-Відсоток» та «Преміум КЛАСС» у магазинах: «BAMBINI», «STYLE HOME», «КАРАНДАШ».

12.2 Дисконтна карта «VIP-Відсоток» та «Преміум КЛАСС» може бути обміняна на основну бонусну карту за стандартними умовами придбання карти:

– за 10 грн (десять гривень);

– за символічною ціною 0,10 грн (десять копійок) при сумі чека понад 200 грн;

– створена віртуальна карта в мобільному додатку «КЛАСС - маркет».

Після придбання карти нової ПЛ, для коректного перенесення балів потрібно виконати одну з умов:

– зателефонувати в КЦ з питанням заміни карти і переводу балансу бонусів зі старої карти на нову;

– замінити карту через інформаційний відділ.

12.3 Сімейні віртуальні рахунки, створені в дисконтній системі КЛАСС, не будуть перенесені автоматично.  Для формування сімейних рахунків їх потрібно створити заново, через:

– через мобільний додаток;

– через чат-бот в месенджері Telegram або Viber;

– через особистий кабінет на сайті klassmarket.ua;

– за телефоном гарячої лінії 0 800 310 000 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними);

– через заяву на об'єднання рахунків.

 

13. ПРИПИНЕННЯ ПРОГРАМИ

13.1. Оператор залишає за собою право тимчасово зупинити або припинити ПЛ в будь-який час, повідомивши Учасника за 30 (тридцять) календарних днів до її завершення. Оператор зобов'язаний розмістити повідомлення про припинення ПЛ на сайті ПЛ або повідомити Учасника будь-яким іншим способом, встановленим Оператором.

13.2. Оператор не несе відповідальності за неотримання або нерозуміння Учасником інформації про скасування ПЛ, якщо повідомлення було розміщено відповідно до п. 11.1 цих Правил.

13.3. У разі скасування ПЛ Учасник має право на списання бонусів до дати скасування ПЛ.

13.4. Бонуси, що залишилися на бонусному віртуальному рахунку Учасника після дати скасування ПЛ, анулюються.


14. ІНШІ УМОВИ

14.1. В силу постійного вдосконалення ПЛ Оператор залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни в ці Правила ПЛ. Інформація про зазначені зміни буде розміщуватися на сайті ПЛ.

14.2. Оператор не несе відповідальності за збої в роботі сайту ПЛ і припинення його роботи в результаті неправомірних дій третіх осіб (несанкціонований / неправомірний доступ тощо).

14.3. Оператор має право на проведення в рамках ПЛ спеціальних акцій для Учасників.

14.4. Учасники, які беруть участь у спеціальних акціях ПЛ, повинні ознайомитися з правилами даних акцій і дотримуватися їх.

14.5. Оператор сповіщає Учасників про проведення в рамках ПЛ спеціальних акцій для Учасників і їх умови шляхом розміщення інформації на сайті ПЛ або іншим доступним для Учасників способом на вибір Оператора.

14.6. Повідомлення вважається зробленим Учаснику від імені Оператора, якщо його надіслано на електронну адресу Учасника, а також якщо його зроблено по телефону або повідомленням SMS / Viber на номери, що зазначені в анкеті, або розміщено на сайті ПЛ і мобільному додатку.

14.7. Оператор має право припинити участь в ПЛ будь-якого Учасника без повідомлення в випадках, якщо:

– учасник не дотримується цих Правил ПЛ;

– наступають умови, описані в п. 9.4 цих Правил;

– учасник надав у анкеті всі без винятку неправдиві контактні персональні дані, які не можуть бути оброблені Оператором.

У разі припинення участі із зазначених вище підстав бонуси даного Учасника анулюються, і його персональні дані видаляються з системи.

14.8. У випадках зміни або знищення персональних даних, передбачених п.п. 6.4, 10.5, 12.10 справжніх Правил, Оператор повідомляє Учасника про вжиті заходи шляхом направлення йому повідомлення, використовуючи один із каналів комунікації з клієнтом.

14.10. Карта програми дійсна протягом терміну дії ПЛ або до будь-якої іншої дати припинення дії карт ПЛ відповідно до цих Правил ПЛ.

14.11. З усіх питань, пов'язаних з участю Учасників ПЛ, слід звертатися в контакт-центр. Відповіді на запитання Учасників будуть дані в день звернення. У разі, коли відповідь на питання вимагає проведення Оператором додаткової перевірки, такий строк може бути збільшений до 5 (п'яти) робочих днів.

14.12. Учасник ПЛ може відмовитися від повідомлень Оператора здійснених шляхом надсилання SMS та Email повідомлень. Для цього Учаснику необхідно звернутися на гарячу лінію, або зазначити в особистому кабінеті або в мобільному додатку відмова від повідомлень.

14.13. У разі якщо картку заблокували, Учаснику необхідно звернутися на гарячу лінію за номером 0 800 310 000 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними), дізнатися причину блокування карти та уточнити дії щодо її розблокування.


15. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

15.1. Відповідальність Оператора стосовно наданих в рамках ПЛ товарів і послуг і відповідні гарантійні зобов'язання, обмежені вимогами законодавства України з урахуванням особливостей, передбачених цими Правилами.

15.2. З урахуванням положень п. 13.1 цих Правил відповідальність Оператора перед Учасником за порушення цих Правил ПЛ обмежується в разі:

– будь-якої претензії, пов'язаної з нарахуванням або ненарахуванням бонусів;

– нарахування належної кількості бонусів на бонусний віртуальний рахунок Учасника, якщо до заяви підкріплений касовий чек;

– претензії, пов'язаної з наданим товаром, обраним в якості привілеї (Оператор має право замінити даний товар на інший, аналогічний);

– узгодженої сторонами компенсації завданого збитку.

15.3. Оператор не несе відповідальності за збереження бонусів в разі втрати картки Учасником або її крадіжки третіми особами.


Залишити відгук
Нам важлива думка кожного покупця і жодне повідомлення не залишиться без уваги!
Шановні покупці, ми з вдячністю приймаємо Ваші побажання і зауваження щодо якості продукції та обслуговування в мережі супермаркетів «Класс».
Дякуємо
Нам важлива думка кожного покупця і жодне повідомлення не залишиться без уваги
ок
Хочете працювати з нами? Надішліть своє резюме
Нам потрібні ініціативні люди з активною життєвою позицією, які поділяють наші принципи, розуміють і беруть на себе відповідальність за доручену справу.